ING gaat voor de toekomst van jongeren in ‘nieuwjaarscommercial’

Wat nou kerst. ‘We gaan ervoor,’ zegt ING in de nieuwjaarscommercial 2015. De bank wil jongeren een hart onder de riem steken en de rest van Nederland inspireren lees ik als toelichting op vaksite Adfo. En niet terugblikken, maar vooral vooruit kijken. ”ING heeft namelijk als missie om heel Nederland een stap vooruit te helpen”, aldus citeert de site Johan van der Zanden, directeur communicatie ING Nederland. ”Het leek ons dan ook een logische stap om vooruit te kijken, in een tijd

juist richten op kerst of nieuwjaar.” De campagne werd weer gemaakt door reclamebureau J. Walter Thompson in de hoofdstad. De commercial krijgt een vervolg in print en met minidocumentaires op social media. Daarin zullen de verhalen achter de ambities verder worden uitgediept, aldus de Adfo-site. Wéér storytelling, join the club ;-) .

Lees ook:Op onze volgende stap geproost in spotje Johnnie Walker
Lees ook:The Rain Project als reclame-ode aan mineraalwater van Spa
Lees ook:‘Next Rembrandt’ onthuld na initiatief sponsor ING
Lees ook:Hoogste reclame onderscheidingen SAN voor Ikea, Bol.com en bureau JWT
Lees ook:Lief: de postbode als soort Kerstman in spotje McDonald’s

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.