The Rain Project als reclame-ode aan mineraalwater van Spa

Elke druppel Spa was ooit een druppel regen. Daarom brachten wij een ode aan de regen met The Rain Project.” Zegt mineraalwaterproducent Spa uit Belgie. ”Het natuurgebied van Spa werd door lichtanimaties en geluid tot leven gewekt. Een project gemaakt door de regen zelf.” De vergezellende campagne wordt ook een ode aan de ‘puurheid van het mineraalwater van Spa’ genoemd door het Amsterdamse reclamebureau J. Walter Thompson dat de digitale campagne maakte voor NL

en België (is het Belgische Duval Guillaume deze jarenlange klant ‘dus’ kwijt?). Er is ook een nieuwe website en de visuele identiteit van het merk is daarbij ook onder handen genomen door het bureau. Zie ook Behind-the-scenes filmpje hier.

Spa is natuurlijk mineraalwater dat gewonnen én gebotteld wordt in een gebied dat de Fagne heet. Een ongerept stuk natuur, vlakbij het Belgische dorpje Spa, in het hart van de Belgische Ardennen. In het natuurgebied werd een installatie gebouwd die vallende regendruppels verandert in geluid en lichtprojecties, die op het natuurgebied van Spa geprojecteerd werden. Aldus het persbericht van het reclamebureau.

Lees ook:Nieuwe Peugeot 207 in reclame beschermd tegen tijdgeest
Lees ook:Nieuw werkwoord: walvisstaarten voor ‘t goede doel (en stop Japan)
Lees ook:Absolute Vodka helpt met maken van Absolute Art (filmpjes)
Lees ook:Donaties via mobiel voor blinden: reclameprijs voor Belgisch idee
Lees ook:Na tien jaar haalt Tetley Tea stripfiguurtjes terug in reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.