”Etos is wéér verkozen tot de Beste Drogist van Nederland en wint daarmee voor de 5e keer de GfK Drogisterij Award! Bedankt allemaal. We gaan dit samen met jullie vieren met een LOréal Paris actie om te zoenen.” Meldt in inhaak-advertentie vandaag. Ach, kniesoor. We willen nog steeds gezoend worden, hoor. DIO drogist veroverde net als vorig jaar weer de tweede plaats en DA werd weer derde, blijkt uit nieuw onderzoek van GfK onder 6.000 consumenten. Zie persbericht van het onderzoekbureau. Omdat Etos die stemmers dus wel kan zoenen kondigen ze in de uit De Telegraaf geplukte advertentie (KLIK erop om ‘m wat te vergroten) tegelijkertijd een ’2e gratis’-actie aan met alle producten van L’Oréal Paris.
Lees ook:Etos viert drogisterijprijs met zoenreclame en actie
Lees ook:Etos frontaal in prijzenstrijd met Kruidvat onthult reclamefolder
Lees ook:Prinsjesdag: Etos – ‘altijd sjerp geprijsd’ – haakt in met … sjerpen
Lees ook:Holland Heineken House, NS ‘beste OS Londen campagnes’
Lees ook:Hallmark Cards doneert weer aan KWF Kankerbestrijding meldt buitenreclame
In bovenstaand artikel wordt verwezen naar een GfK publicatie uit 2014. Toen won Etos de prijs voor de vierde keer. Afgelopen maandag ontving Etos de prijs voor de vijfde keer, zie http://www.gfk.com/nl/news-and-events/press-room/press-releases/paginas/etos-wint-gfk-drogisterij-award-2015.aspx
@Corne: Excuses, aangepast. Zelfde uitslag als jaar daarvoor dus.