Aldi maakt reclame met ‘laagste prijs huismerken’

Ja, lekker makkAldi laagste prijs huismerkenelijk die claim. Bij Aldi kun je bijna alleen maar huismerken krijgen. En de prijzen worden dan vergeleken met ‘de gemiddelde’ prijs van supermarkten, die wel A-merken verkopen, meldt de advertentie van Aldi in De Telegraaf vandaag, en is kleine zussen Sp!ts en Metro (KLIK erop om te vergroten). Raar. Ik zal dat onderzoek van de Consumentenbond van april, waaruit kennelijk wordt geciteerd, er eens op naslaan als de gids in de bus rolt. Voorts in de advertentie van vandaag enkele beste getest, en/of beste koop producten, en daar weer onder enkele aankondigingen van prijsverlagingen. De onderkop in de advertentie van Aldi van vandaag luidt: ‘Aldi is 22% goedkoper dan de gemiddelde supermarkt.’ De prijzenoorlog in supermarktland woedt voort. En wordt scherper nu ook, of liever: zelfs de Duitse supers Lidl en Aldi alle zeilen moeten bijzetten. Kennelijk.

Lees ook:Reclame oorlogje Lidl en Aldi rond wasmiddeltests Consumentenbond
Lees ook:‘Beste getest & Beste koop’-dag Aldi in reclame vandaag
Lees ook:Volgens Consumentenbond moet Sint voor choco kruidnoten naar Aldi zegt reclame
Lees ook:Derde Dinsdag: Aldi kondigt blijvende prijsverlagingen aan
Lees ook:Kaas en haring in de reclame: 40-jarige Aldi bedankt klanten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.