Kaas en haring in de reclame: 40-jarige Aldi bedankt klanten

“Door te shoppen bij discounter Aldi laat je zien dat je slim bezig bent. Het imago van ‘je moet wel arm zijn om daar boodschappen te doen heeft de prijsvechter al lang afgeschud.” Zegt merken deskundige Paul Moers vandaag in Metro, dat bijgaande bedankt-Aldi 40 jaar beter inhaker brengt, net als zusjes Sp!ts en De Telegraaf. ”Aldi zorgde voor een revolutie in boodschappen doen in Nederland,” aldus Metro zelf. ‘Blijvend producten in prijs verlagen doet Aldi al 40 jaar. En dat blijven we ook trouw doen,” bezweert ons de Duitse grootgrutter, die 100 jaar geleden in Duitsland werd opgericht als Albrecht Discount. Ze voegen de daad bij het woord, met onder meer maatjesharing, muesli en plakjes kaas. We willen het feestje van Aldi niet verstoren, maar qua Nederlands marktaandeel is Lidl, de later hier gearriveerde Duitse concurrent van Aldi, de jarige job  voorbij gesneld. Desalniettemin, gefeliciteerd Aldi (en een schepje erop dan maar ;-) .

Lees ook:Volgens Consumentenbond moet Sint voor choco kruidnoten naar Aldi zegt reclame
Lees ook:Het ’22% minder’-reclameoorlogje van Aldi en Lidl
Lees ook:Meer groenten en fruit bij Aldi meldt advertentie
Lees ook:Volgens Aldi staat eigen A-merk voor hoge kwaliteit en lage prijs
Lees ook:Aldi maakt reclame met ‘laagste prijs huismerken’

Eén reactie op “Kaas en haring in de reclame: 40-jarige Aldi bedankt klanten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.