Rijksmuseum maakt reclame voor grote aantal bezoekers

Rijksmuseum bezoekersaantalTV-kijkers weten inmiddels wel wie het meisje Puck is, die in een  commercial Nederland wel heel geregeld laat kennis maken met het Rijksmuseum. Kinderen t/m 18 jaar hebben gratis toegang tot het museum. Maar vandaag adverteert het museum in de krant, ik plukte ‘m uit de Volkskrant, om te laten weten dat er, mede door alle reclame-inspanningen, de 2 miljoen bezoekers sinds de opening in zicht komt (KLIK erop om wat te vergroten). De hoofdsponsors Philips, BankGiroLoterij, ING en KPN worden onderaan vermeld. Niet wie afgebeeld is op de advertentie, vreemd genoeg. En, nee, van mij geen flauwe zwarte Piet grap ;-)

Lees ook:Rijksmuseum: vandaag vanaf 12.00 uur tot middernacht gratis entree dankzij hoofdsponsor ING meldt advertentie
Lees ook:Ontwikkeling muziekapparaten te zien in ‘vrolijke familietentoonstelling’ Teylers Museum
Lees ook:Sinterklaas vieren verandert, en Albert Heijn-reclame dus ook
Lees ook:Uitmarkt Amsterdam komt er weer aan meldt affiche
Lees ook:Mark Rutte prijkt op reclame-affiche ‘Inkspot’ expositie politieke spotprenten 2013-2014

Eén reactie op “Rijksmuseum maakt reclame voor grote aantal bezoekers

  1. Loes

    Nu zou het ook nog interessant zijn om een data-analyse te doen van de bezoekers.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.