Miljoenennota: volgens ONVZ komt beste zorgidee niet uit koffertje

Miljoenennota ONVZZorgverzekeraar  ONVZ haakt in op de Miljoenennota door te wijzen op de ook dit jaar weer te organiseren ‘Het Beste Zorgidee.’ In de uit de Volkskrant vanochtend geplukte advertentie staat verder dat je het het moet vertellen, via deze site, als je weet hoe de zorg beter kan. Doe mee met het Zorgidee is, kort samengevat, de boodschap van de inhaker die goed opvalt naast een artikel over Prinsjesdag. De verzekeraar biedt een platform aan goede, doeltreffende ideeën voor een betere zorg. Het beste idee wordt beloond met €10.000. ONVZ zegt dat de afgelopen vijf jaar al bijna tweeduizend ideeën betere zorg hebben opgeleverd. Zie ook uitleg filmpje met bobo.

Lees ook:Club psychische patiënten wil radioban op spotje met Napoleon
Lees ook:Crowdfunding succes gemeld in advertentie Amersfoortse
Lees ook:‘Nee’ moeten verkopen nieuwe onderwerp Zorgdialoog-advertentie verzekeraars
Lees ook:‘Reclame is een soort wedstrijdje geworden’ constateert BNR-columnist Bik
Lees ook:Zorg gaat helaas over geld zeggen zorgverzekeraars die in advertentie op een dialoog aansturen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.