‘In de ideale wereld hebben zorg en geld niets met elkaar te maken’ was de eerste advertentie van Zorgverzekeraars Nederland precies een week geleden. Vandaag, op Prinsjesdag, staat de tweede in de krant, maar gaat niet over de begroting of over overheidsbeleid. Weer met een prikkelende en lange kop: ”Je kunt niet iedere Nederlanders toegang geven tot de allerbeste zorg zonder af en toe ‘nee’ te verkopen.” Ik plukte ‘m vanochtend van achterop de Volkskrant. Je kunt erop klikken om te vergroten, maar de tekst is dan helaas niet leesbaar. Zie de Zorg Dialoog-site van de verzekeraars voor meer informatie en reactiemogelijheden. De tekst van bijgaande advertentie is in z’n geheelHIER te lezen.
Lees ook:Zorgverzekeraars worden ‘terughoudender’ met reclame onthult nieuwe advertentie
Lees ook:Noodklok over hulp probleemkinderen in advertentie zorgsector
Lees ook:Spaar ons pensioen roept de FNV nu tegen de senaat
Lees ook:Uw geld kan wereld veranderen zegt ASN Bank in campagne
Lees ook:‘Hoofdsponsor’-campagne nieuwsmedia gestart in kranten