Een hele pagina maar liefst in de wakkere krant zaterdag van publieke omroep Max, voor Max Magazine, ‘meer dan een omroepblad!’ Dat ligt vanaf dinsdag 5 maart in de winkel. Plus mooie cadeaus voor elke nieuwe abonnee en gratis consumentenadvies van de Max Ombudsman. Op de advertentie de onvermijdelijke foto van Jan de directeur (die wat moois heeft neergezet hoor, daar niet van). Maar wel vreemd dat dit allemaal kan: alweer een nieuwe concurrent in het al zo gepijnigde bladenland, gemaakt met hulp van ‘onze’ belastingcenten. Op de advertentie- pagina in De Telegraaf, lijfblad van de 50/60-plussers, natuurlijk ook ouderwets een bon onderaan. Voor de happy few -en echt few- niet internettende lezers. KLIK erop om wat te vergroten.
Lees ook:Erik de Zwart maakt reclame voor Radio Veronica
Lees ook:Relatieplanet mikt op 50-plussers in advertentie
Lees ook:Uitzendbureau Pittig voor pittige 65+ers zoekt vacatures
Lees ook:Spotje T-Mobile myTouch 4G aapt ‘I’m A Mac’ Apple na
Lees ook:Reclamegezicht gezocht voor Cortina Fietsen via Sp!ts