Relatieplanet mikt op 50-plussers in advertentie

Relatieplanet 50De speculaties dat Telegraaf Media Groep/TMG datingdochter Relatieplanet kwijt wil want geen core business zijn verstomd en deze twee blije modellen lijken het levende bewijs. Ze gaan door. Blijkens de advertentie van een hele pagina in De Telegraaf zaterdag (KLIK erop om te vergroten), en weer een kleintje in de krant vandaag, gaat de datingsite die zich nu (ook?) specifiek op 50-plussers richten die op zoek zijn naar een ‘serieuze’ relatie. Met 25.000 50-plussers in de databank van, ik citeer de TMG-site, ‘dé grootste en populairste datingwebsite van Nederland en België.’ De site, die gratis inschrijven biedt, geeft aan dat er 85.000 leden zijn. Dus relatief veel50-plussers. Bij het bereik worden daarnaast ook vermeld 100.000 bezoekers Singlefeesten en 3800 fans op Facebook. Primaire doelgroep 35-65 en, en dat moeten we dan maar geloven, 55% man en 45% vrouw. Los daarvan zeggen ze over zichzelf: ”Relatieplanet wordt geprezen om de klantvriendelijke en behulpzame klantenservice. Alle dagen van de week, dus ook in het weekend, is de organisatie van 09.00 tot 23.00 uur telefonisch, via e-mail, WhatsApp en social media bereikbaar.” (e-mailadres: [email protected], tfnr: 088 824 2473).

Lees ook:Vind jij Valentijn leuk grapt advertentie Relatieplanet
Lees ook:Uitzendbureau Pittig voor pittige 65+ers zoekt vacatures
Lees ook:Nieuwe supportersclub OnsOranje van KNVB en nieuws over EK Voetbal-tickets aangekondigd in advertentie
Lees ook:Opdrachtenmarktplaats voor 45-plussers Xoon maakt voorzichtig reclame
Lees ook:Allergiewaarschuwing Lidl voor kipsatéschnitzel van Landjonker

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.