Veel spitse sneeuwgrappen werden vanochtend al gemaakt. In de loop van de dag volgde een aantal inhakers, meldt blog Verse Reclame van reclame-inhaakspecialiste Gonnie Spijkstra. ”Ook hier geldt: hoe specifieker ze inhaken op het gesprek van de dag, hoe beter. ‘Recordspits’ is dus beter dan ‘sneeuw’. Dat noem je een pars pro toto: je noemt een deel, maar bedoelt het geheel. ING en Heineken doen dit goed.” Verder inhakers van Vodafone, Cup-a-Soup (is die èchd?), Amstel en Thuisbezorgd. Online kan dat inhaken lekker snel, leuk. Vissen de dagbladen wel achter het net. Maar hun sites niet.
Lees ook:Bertje!-advertentie Heineken wint WK-inhaakwedstrijd publiek
Lees ook:Onderzoek: Inhaakadvertenties hoger gewaardeerd, vaker gelezen
Lees ook:Driekoningen: Behalve Warsteiner haakten ook Grolsch en Heineken in
Lees ook:Heineken nu verkrijgbaar in Feyenoord’s De Kuip meldt advertentie
Lees ook:Te Amsterdams? Ajax, AZ en Feyenoord krijgen eigen Amstel-bierblik