Tegeltjeswijsheid in nieuwe verkiezingsinhaker van Dirk

Blaffende concurrenten bijten niet.’  De vorige verkiezingsinhaker van Dirk (en Bas en Digros) stond alleen in De Telegraaf (en mogelijk ook in Sp!ts), deze, een zogenaamde spread -een dubbele pagina- verscheen vanochtend in de wakkere krant en in de Volkskrant (en mogelijk in meer dagbladen van de Persgroep Nederland). Met veel grappige tegeltjeswijsheid à la Dirk, ruim 20 stuks. En allemaal vaak grappige variaties op bekende spreuken, samen vormend ‘De oer-Hollandse politiek van Dirk.’ Zoals, maar

ieder zijn smaak, natuurlijk ‘Je moet het voordeel smeden als het heet is’ en ‘Al is de korting nog zo snel, Dirk achterhaalt hem wel,’ om er een paar te noemen. De pagina wordt linksonder afgesloten met ‘Kies Dirk! Boodschappenlijst 1” en het bekende rode verkiezingspotlood. Ik hoop dat ze een beetje te lezen zijn. KLIK op advertentie om wat te vergroten. De advertentie is weer gemaakt door reclamebureau XXS (excuses voor de slechte kwaliteit van de foto, had niets beters).

[PS]

Lees ook:Swedish Chef neemt AH’s Harry in de maling namens Dirk
Lees ook:De Duitse WK-inhaker van Dirk die nooit werd geplaatst
Lees ook:Dirk-reclame voor Best Bier ‘van heel bekende brouwer’
Lees ook:Reclameaanval Jumbo op Dirk (zonder die naam te noemen)
Lees ook:Hamsteren, Superdeals en Euroweken in de reclame bij Dirk

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.