Lidl maakt reclame voor Oranje, snijbonen en aubergines

Na de aankondiging dat Lidl exclusief de EK Voetbal-cd ‘Helden van Oranje’ van Derksen & Genee ging verkopen gaat de Duitse prijsboxer nu helemaal los op Oranje, met een serie ‘Lidl staat achter Oranje‘-producten en, grrr, Oranje snacks. Je kunt ook kans maken op ‘een snelle BMW’ (1-serie) -check hier voor de actievoorwaarden- aangeprijsd door D&W. De grootgrutter meldt ook dat met de cd-actie -van elke van het 7,50 kostende schrijfje gaat 25 cent naar Spieren voor Spieren- nu al een bijdrage van 100.000 euro wordt gegarandeerd. Wel tamelijk vreemd: Lidl weet nog net drie actieproducten die niets met Oranje van doen hebben in de advertentie te proppen: snijbonen, aubergines en houthakkerssteaks… Klik op advertentie om wat te vergroten.

 

Lees ook:EK Voetbal-cd ‘Helden van Oranje’ Derksen & Genee bij Lidl
Lees ook:Vitesse belt zich schor met zelfde hoofdsponsor als Utrecht
Lees ook:Voetballer Jeroen Zoet gefeliciteerd als ‘Maatschappelijk speler Eredivisie 2015′
Lees ook:‘Ik ben tegen gelijke behandeling’-campagne Antoni van Leeuwenhoek
Lees ook:Lidl werft management trainees via advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.