Lidl werft management trainees via advertentie

Niks châteauwijnen in het aanbod, maar een personeelsadvertentie. Weer eens wat anders, in de reclame van Lidl, de Duitse supermarktketen.  Management trainees gezocht, blijkens een uiting vandaag in dagblad Metro. Je zou denken dat ze daarvoor niet hoefden te adverteren, in de huidige personeelsmarkt. Ook omdat Lidl niet het slechte werkgevers-imago heeft zoals concurrent Aldi. KLIK op de advertentie om ‘m wat te vergroten. De tekst: ”Als jij iets doet, dan doe je het goed. Dan ga je ervoor. Voor de volle 100%. Want je weet precies wat je wilt en je gaat alleenvoor het beste. Herken jij jezelf hierin? Dan pas jij goed bij Lidl. Het managementtraineeship bij Lidl is voor jou als ambitieuze doorzetter de ideale start van je carrière. Na een intensief programma van anderhalf jaar waar je het maximale uit jezelf haalt, stroom je door naar de functie van rayonmanager. Voordat je het weet geef je leiding aan meer dan 100 mensen, bouw je
mee aan de toekomst van Lidl en die van jezelf.”

Lees ook:Sonja Bakker’s vernieuwde boek te koop bij Lidl meldt advertentie
Lees ook:Reclame oorlogje Lidl en Aldi rond wasmiddeltests Consumentenbond
Lees ook:Sonja Bakker bevalt eerst van Bram, baart dan Lidl-boek
Lees ook:Lidl-advertenties -kennen we van folders en dagbladen- ook op tv
Lees ook:‘De beste in groente en fruit’ reclame Lidl misleidend

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.