Voetballer Jeroen Zoet gefeliciteerd als ‘Maatschappelijk speler Eredivisie 2015′

PSV-keeper Jeroen Zoet is onderscheiden met de titel ‘Maatschappelijk speler Eredivisie 2015,’ blijkens een inhaak-advertentie vandaag in De Telegraaf. Daarin wordt Zoet, die tevens reservekeeper van Oranje is, gefeliciteerd door de Eredivisie, Fox Sports en de VriendenLoterij. De doelman kreeg zowel van de internetstemmers als de jury de meeste waardering voor zijn maatschappelijke inzet buiten het veld en kreeg de prijs al een tijdje terug. Op het Voetballer van het jaar-gala ontving hij -niet persoonlijk, want actief bij Oranje- een cheque van € 50.000 voor een goed doel naar keuze. Stijn Schaars liet namens Zoet weten erg blij te zijn met de prijs: “Ik ben vereerd dat ik gewonnen heb, maar zie maatschappelijk betrokken zijn niet als een wedstrijd. Ik wil het geldbedrag daarom delen met de andere genomineerden Jordan Botaka (Excelsior -redactie PSV Nieuws) en Maikel Kieftenbeld (oud-FC Groningen- red. PSV Nieuws), zodat zij een deel kunnen doneren aan hun maatschappelijke projecten.” Zoet schenkt zijn gedeelte aan Spieren voor Spieren, de maatschappelijk partner van PSV en de stichting waar hij ook ambassadeur voor is.

Los van de Eredivisie is de advertentie van vandaag ondertekend door de VriendenLoterij als ‘Maatschappelijk Partner’ van de Eredivisie, Burger King, Plus en KPN als ‘Official Partners’ en katern TeleSport van De Telegraaf, Sport-Direct, ParkMobile en Radio 538 als ‘Official Suppliers.’

Lees ook:Voetballers PSV, Groningen, PEC Zwolle, Go Ahead op voor Maatschappelijk speler Eredivisie 2014
Lees ook:Ajax’ Siem de Jong Maatschappelijk Speler van het Jaar ’13
Lees ook:Eredivisie Kraskaart met vele prijzen in de reclame bij Burger King
Lees ook:Kampioensshirts voor teams gratis uitgedeeld door Fox Sports
Lees ook:Jeugdopleiding favoriete Eredivisie voetbalclub steunen kan via Vriendenloterij meldt reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.