Telefoongids/Gouden Gids stort zich op websiteverbetering

Een effectieve website is ook een actieve website. Onderhoud en online adverteren zijn daarbij van essentieel belang.’ De gedrukte gids van combi Telefoongids/Gouden Gids heeft het natuurlijk heel moeilijk in dit online-info tijdperk, maar, blijkt uit een advertentie in de krant vandaag, ze vechten goed terug. En wel door o.m. voor (kleinere) ondernemers websites te maken en bestaande sites te verbeteren. Daarvoor wordt een ‘gratis website test’ aangekondigd. In deze hier helaas niet leesbare advertentie boordevol woorden uit De Telegraaf licht de communicatie-specialist van DTG/GG toe waarom een website hebben ‘niet goed genoeg is.’ De pagina ziet eruit als redactie, maar lijkt totaal niet op een pagina van de wakkere krant, vandaar dat er er gewoon netjes ‘advertentie’ bovenstaat, en niet ‘advertorial.’

Lees ook:Advertorial BestDeal Campingwijzer brei van woorden
Lees ook:Gamma Racing Day op 4 augustus in Assen in de reclame
Lees ook:Dagbladen testen drukkwaliteit kranten met een advertentie
Lees ook:Na iPads gratis vliegtickets bij NRC Handelsblad of nrc.next
Lees ook:Onthuld op advertentiepagina: Telegraaf trakteert abonnees

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.