”Ondanks de moeilijke economische omstandigheden ging de betaalde oplage omhoog en namen ook de advertentie-inkomsten licht toe,” meldde de site van NRC Media over het jaar 2012, waarin de netto winst €5,5 miljoen bedroeg. Knappe prestatie dus. Het aanbod van een gratis iPad bij een abonnement heeft de oplagen van NRC Handelsblad en/of nrc.next vast goed geholpen. Maar nu de meeste mensen een tablet hebben, is een ander lokkertje -zeg maar lokker- bedacht en dat zijn gratis vliegtickets geworden. Zij bijgaande advertentie in de VPRO Gids van deze week (KLIK erop om wat te vergroten). Een jaar lang één van beide titels kost nog geen €25 per maand en je ontvangt twee(!) retourtickets naar ‘de cultuurstad van uw keuze’: Barcelona, Venetië, Berlijn, Nice, Londen of Kopenhagen. Kleine lettertjes helaas onleesbaar, ook na vergroting: zie de overlees.De kleine lettertjes: ”Vliegtickets zijn gratis, exclusief per retourvlucht €45 luchthavenbelasting, €10 administratiekosten en eventuele bagagekosten. Reisperiode t/m 31 december 2013 met een minimaal verblijf van 4 nachten op locatie. U dient minimaal 8 weken voor vertrek te boeken.” Meer info hier.
Lees ook:Transavia stunt met prijzen in ‘Valentijnssale’ (12 steden)
Lees ook:Gratis tas bij Gaastra-schoenen (kosten wel minimaal €89,95)
Lees ook:Nog niet uitgetoast? Op naar Londen zegt Eurostar-inhaker
Lees ook:CityJet-reclame voor stunt met retourtjes ‘hartje Londen’
Lees ook:Tip van Ajax Experience: vader mag gratis mee vaderdag