Eenmaal, andermaal, enjoy! Spotje voor Ticketveiling.nl

Buitenreclame-exploitant Jeroen Hillenaar is met Ticketveiling.nl een veilingsite begonnen voor het veilen van toegangsbewijzen, als concurrent van marktleider Vakantieveilingen.nl. Dat meldt vaksite Adformatie vandaag. Op de site worden tickets voor onder meer concerten, evenementen, shows, dierentuinen en wellness per opbod verkocht. Hillenaar signaleert een duidelijke behoefte aan meer aanbieders. ‘Door meer concurrentie ontstaat een gezonder klimaat. Zowel voor de consument als voor aanbieders.’ Het huidige bijna-monopolie vindt hij onwenselijk. TicketVeiling wil binnen een jaar tot de grootste spelers in de markt behoren. Daartoe wordt breed reclame gemaakt.

Lees ook:Goed nieuws: geen slecht nieuws over leenreclame in printmedia
Lees ook:IKEA-reclame voor vrieskast met gratis vrieskou-garantie
Lees ook:Meeste scholieren herkenen fake campagne op schoolboard
Lees ook:Fox reageert per advertentie op persberichten over rechtzaak rond gratis Fox Sports 1
Lees ook:DSB Bank stopt met adverteren in radio- en televisiebladen

Eén reactie op “Eenmaal, andermaal, enjoy! Spotje voor Ticketveiling.nl

  1. Maja

    Ze kopieren alles van VakantieVeilingen.nl. De veilingen zijn hetzelfde, maar zelfs de televisie reclame is hetzelfde. Erg triest! Concurrentie is gezond maar dit is naapen!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.