Inhaker Amstel-bier slim aangepast aan kampioenschap Ajax

Simple comme bonjour, deze aanpassing van de inhaakadvertentie van Ajax-sponsor Amstel-bier van vorige week: ‘wordt‘ kampioen werd eenvoudigweg ‘iskampioen. Slim, leuk. Vandaag is de nieuwe advertentie te zien in een speciale Ajax-editie van die prima Amsterdamse krant, koop ‘m, Het Parool (bron: Verse Reclame). Pikant: de bij Heinekenmerk Amstel voor de advertentie verantwoordelijke Marc Scholten is een Tukker die graag wilde dat FC Twente zou winnen! (en nee, Scholten werkte niet eerder bij Grolsch, maar bij Blauw Research en daarvoor kort bij KPN Research, waar hij consumentenonderzoek deed). Maar vanochtend twitterde hij mij: ”Ajax was de beste gisteren. Dus dan heb ik er vrede mee ;-) ” Sportief (èn een héél goede observatie die geen nader onderzoek behoefde haha).

Lees ook:Ajax-partner Amstel haakt in in Amsterdamse krant (maar in Arena wordt gewoon Grolsch-bier uit Twente geschonken)
Lees ook:Barry Hay, Jonnie Boer en Roberto Meyer in commercials Grolsch
Lees ook:Jumbo, Zoetemelk, ode, retroshirt en nu ‘t spotje
Lees ook:Oudste slogan Grolsch populairst in poll Reclamewereld.blog
Lees ook:FC Twente-sponsor feliciteert landskampioen Ajax in krant

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.