Duitse super Aldi gaat op de Hollandse toer (maar waarom?)

Puur Hollands.’ Leuk bedacht natuurlijk door een Duitse super, maar waarom, wat is de aanleiding eigenlijk voor Aldi voor deze geestige actie? Met oog op Koninginnedag zaterdag de 30ste misschien? Geen idee. De actie start vandaag, met wisselende producten. ”De kwaliteit is vertrouwd maar de styling is nieuw. Nooit eerder zag u zulke originele regenlaarzen, zo’n prachtig service en zulke unieke kookboeken. Speciaal voor Aldi gemaakt en alleen in onze winkels te koop. Als puur Hollandse verrassing voor heel Nederland,” meldt de tekst in de inhaakadvertentie in de krant vandaag. Maar gisteren wisten wij al wat er kwam, via de bekende brochure in de brievenbus. Daarin zoveel Hollandse producten, te veel om op te noemen (de advertentie toont een selectie).

Lees ook:Aldi haakt ook in, alleen niet op het WK Voetbal, maar op de vakantie: ga op reis met drop, appelmoes en leverworst
Lees ook:Aldi maakt reclame met ‘laagste prijs huismerken’
Lees ook:Nu ook Calvé, Becel, Glorix, Unox en Robijn te koop bij Aldi meldt buitenreclame
Lees ook:Reclame oorlogje Lidl en Aldi rond wasmiddeltests Consumentenbond
Lees ook:Hollandse Nieuwe kip per advertentie geïntroduceerd door AH

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.