Dat ‘aandeel in elkaar’ van de Rabobank getest door De Opportunisten

De campagne ‘Een aandeel in elkaar van de Rabobank, hoe vaak komt-ie niet langs op de televisie. Met verschillende voorbeelden. Logisch dat De Opportunisten, reclamewatchers bij uitstek, dat een even wilde testen bij die bank. Hun ervaring? Zie bijgaande tekening maar van reclame-cartoonist Frank Pels (KLIK erop om te vergroten waardoor-ie goed leesbaarwordt). De Opportunisten is, in Pels’ eigen woorden, een ‘ietwat baldadige, speels-kritische’ striplog overreclame en media die vanaf begin dit jaar exclusief op deze site Reclamewereld verschijnt. De gepubliceerde strips zijn allemaal te vinden als je helemaal rechts boven op De Opportunisten tikt bij de zoekfunctie. Frank Pels is, eervol, een Legend van de Vea, de vereniging van reclamebureaus, vanwege zijn verdiensten voor het vak. Zijn eigen weblog De Opportunisten bevat nu columns en gedichtjes in plaats van strips.

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag.

Lees ook:Over die zeehond van de Belastingdienst willen De Opportunisten ook wel wat kwijt
Lees ook:Die man in de beha’s van Mora-spotje & De Opportunisten
Lees ook:Voedselverspilling-campagne SIRE schiet De Opportunisten in verkeerde keelgat
Lees ook:Groen en geel ergeren De Opportunisten zich aan dat Qurrent-spotje over die blauwe man
Lees ook:De Opportunisten vallen over die man van die vlinder van Pearle

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.