Droplullen van de Corendon-reclame tergen De Opportunisten

Opportunisten Corendon

Wij van Reclamewereld hebben het nog niet hardop gezegd, maar wel hardop gedacht: wat zijn die twee van Corendon vre-se-lijk. Wat een ongein. Zelfs bij de Gouden Loeki, dus bij ‘het kijkerspubliek,’ scoren ze niet als ‘leuke’ reclame. Dat zegt toch wel wat. En dat reclamebureau achter die campagne houdt zich natuurlijk schuil. Gelukkig nemen de De Opportunisten van Frank Pels geen blad voor de mond. Om ‘t vriendelijk te zeggen. Over dat prijzenfestival gaat het.  KLIK op de strip van reclame-cartoonist Frank Pels om te vergroten, waardoor ie goed leesbaar wordt). De Opportunisten is, in Pels’ eigen woorden, een ‘ietwat baldadige, speels-kritische’ striplog over reclame en media die vanaf begin dit jaar exclusief op deze site Reclamewereld verschijnt. De gepubliceerde strips zijn allemaal te vinden als je helemaal rechts boven op De Opportunisten tikt bij de zoekfunctie. Frank Pels is, eervol, een Legend van de Vea, de vereniging van reclamebureaus, vanwege zijn verdiensten voor het vak. Zijn eigen weblog De Opportunisten bevat nu columns en gedichtjes in plaats van strips.
[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag

Lees ook:Over die zeehond van de Belastingdienst willen De Opportunisten ook wel wat kwijt
Lees ook:Die man in de beha’s van Mora-spotje & De Opportunisten
Lees ook:Dat ‘aandeel in elkaar’ van de Rabobank getest door De Opportunisten
Lees ook:Spotje Gerard Joling voor Simpel tergt De Opportunisten
Lees ook:Voedselverspilling-campagne SIRE schiet De Opportunisten in verkeerde keelgat

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.