PostNL daarom een 3D-printer, die tijdens de levering wel nog even een trompet moet printen. ”Omdat elke beweging onderweg consequenties heeft is de grote vraag: lukt het PostNL om zorgvuldig genoeg met het pakket om te gaan, zodat er bij de levering een trompet wordt bezorgd die ook nog eens goed klinkt? Niemand kan dat beter beoordelen dan de beste trompettist van Nederland: Eric Vloeimans”. Sound of Delivery werd gemaakt door reclamebureau TBWA\Neboko.
Lees ook:Sinterklaas heeft ineens tijd voor sportschool, visjes en barbier zegt Post NL in nieuwe spotjes
Lees ook:Aandacht voor mensen achter de schermen in nieuw spotje dat PostNL persoonlijker moet maken
Lees ook:‘Morgen is vandaag’ zegt PostNL (gisteren nog TNT Post)
Lees ook:Reclame voor winstgevende pakketdienst PostNL
Lees ook:Wat allemaal kan gebeuren als je geen tijd hebt voor Ziggo
Veel succes PostNL, ziet er leuk uit!
Gr.
Luke
Leuk bedacht inderdaad! Alleen zou ik deze test wel is willen zien door een externe partij en dan zonder dat PostNL er van op de hoogte is. Kijken of de trompet dan ook zo aankomt . Groet Stan