Wat allemaal kan gebeuren als je geen tijd hebt voor Ziggo

Met deze ´Het Juiste Moment!´-campagne van Ziggo worden verschillende situaties geschetst waarin mensen door allerlei redenen nog geen tijd hebben gehad om hun Alles-in-1-pakket af te sluiten. Daarom dat overstapmoment gecreëerd in de commercial, gemaakt door reclamebureau DDB. PS Geheel terzijde: die man aan het eind van de commercial lijkt wel wat op mij, al ontbreekt natuurlijk een snorretje. En dat, nog heel even, in de Movembermaand, het juiste moment ervoor haha. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:De BMW van de boeven, de politie’s Volvo en de KitKat-rust
Lees ook:Geinige, maar duidelijke vreemde talen spotjes Delta Lloyd
Lees ook:Een auto, duizend persoonlijkheden zegt Opel Adam-spotje
Lees ook:Alleen voor vrouwen: de ‘hunk’ tuinman van Coca Cola Light
Lees ook:Lief meisje in lieflijk Hallo-spotje van de treinen van Eurostar

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.