Aandacht voor mensen achter de schermen in nieuw spotje dat PostNL persoonlijker moet maken

De nieuwe PostNL-campagne brengt een ‘ode aan mensen die zich inzetten voor het succes van anderen, zoals een sportcoach of een artiestenmanager’. Omdat zij, net als de medewerkers van PostNL, klaar staan voor anderen. Citeer ik de vaksite van Marketing Tribune. Reclamebureau TBWA\Neboko maakte ‘m, Michael Wong regisseerde de commercial. Iedere dag bezorgt PostNL overal in ons land miljoenen brieven en pakketten. ‘Daarnaast biedt PostNL diensten, waarmee zij het leven van

klanten gemakkelijker maken.” Denk aan de bezorging van verse boodschappen of een wasmachine, die dan direct geïnstalleerd wordt. En diensten zoals online frankeren, avond- en zondagbezorging. De campagne ​startte deze week. ‘Wij zijn PostNL. En we hebben iets voor je‘ luidt de reclameslogan.

Lees ook:Voordeeltjes en extra info via interactieve reclame-app ‘Ster Extra’
Lees ook:Sinterklaas heeft ineens tijd voor sportschool, visjes en barbier zegt Post NL in nieuwe spotjes
Lees ook:Reclame voor winstgevende pakketdienst PostNL
Lees ook:Bezorgers in advertentie bedankt door de Persgroep
Lees ook:Visser roeit naar supermarkt met verse vis voor feestdagen (van John West)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.