De ‘Meisjes van Verkade’ nu in musical achtig spotje

Anno 2006 kreeg het begrip “de Meisjes van Verkade” een geheel nieuwe eigentijdse invulling. ”Tegenwoordig staan de Meisjes van Verkade voor zelfverzekerde vrouwen die genieten van het leven, de liefde én Verkade koekjes. De Meisjes van Verkade zijn terug!” Aldus de site over dat jaar. Ooit kwamen de honderden jonge Amsterdamse meisjes elke ochtend per trein of bus naar Zaandam ging om te werken

in de Verkade fabriek, die in 2011 het 125-jarig jubileum groots vierde. En nu zijn daar zijn de meiden weer, maar dan anders. En weer eigentijds, aldus de fabrikant. In een nieuwe musical achtige commercial, samen met koks, die bijna niets zegt over het product zelf. Het merk moet anno 2015 nu namelijk komen te staan voor ‘vrolijkheid, optimisme en dynamiek,’ meldt vaksite Adformatie. Dat is wel even wennen ;-) .

Samen met reclamebureau The Valley ontwikkelde de United Biscuits-dochter de introductiecampagne voor Karamel, de nieuwste smaak in de Verkade Digestive-lijn. Meer nieuwe producten volgen.

Lees ook:Anti-musical reclame van Verkade maakt De Opportunisten boos
Lees ook:De meisjes bedanken Nederland want Verkade is ‘favoriete merk’
Lees ook:Verkade-meisje strippen, nou ja strippen, voor iets hartigs
Lees ook:Verpakkingsreclame Peijnenburg misleidend zegt Code Commissie
Lees ook:Laat Indiase meisjes geboren worden bepleit spotje Plan

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.