Innovatie die bij jou begint verklaard in Philips-commercial

Philips wil de komende maanden de ‘buitenwereld’ verleiden om de dialoog aan te gaan over de onmisbare rol van innovatie voor een veranderende samenleving. Schrijft de site Communicatie. Het bedrijf heeft daartoe een zogeheten online storytelling-platform in het leven geroepen over segmenten gezondheid, verlichting en lifestyle, waar verschillende zeer persoonlijke verhaallijnen te vinden zijn. ”Ze moeten laten zien wat innovatie werkelijk voor mensen doet.” Philips benadrukt dat dat platform de basis van de campagne vormt. Zelf zegt het bedrijf: ”Bij Philips willen we dat jij gezond bent, goed leeft en geniet van het leven. Wij laten ons door jouw behoeften en wensen inspireren. Wij leveren innovatie die van belang is voor jezelf, je familie, je bedrijf en onze maatschappij.”

Lees ook:Club psychische patiënten wil radioban op spotje met Napoleon
Lees ook:‘The Gift’ van Erik Rinsch, Ridley Scott en Philips Cinema
Lees ook:Aegon maakt het niet mooier dan het is, zelfs niet in de reclame
Lees ook:Kies duurzame mode nu, laat anderen niet de prijs betalen
Lees ook:Pepsi plaagt Coca-Cola met megaposter voor Britse hoofdkantoor

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.