Kies duurzame mode nu, laat anderen niet de prijs betalen

De Stichting Urgenda lanceert  de campagne Kies Duurzame Mode die de consument wijst op de ‘hoge prijs die voor goedkope kleding wordt  betaald.’ Op de actiewebsite krijgen consumenten informatie en handige tips om te kiez en voor duurzame mode, meldt een persbericht. Via banners op populaire modeblogs en abri’s en billboards rondom drukke winkelcentra in Nederland wordt het winkelend publiek aangesproken en naar de site geleid. Urgenda is de actie-organisatie voor duurzaamheid en innovatie die Nederland, samen met bedrijven, overheden, maatschappelijke organisaties en particulieren, sneller duurzaam wil maken. “Met dit initiatief willen we het belang van het dragen van duurzame mode laten zien. We willen vooral laten weten dat het makkelijker is dan je denkt om hippe duurzame mode te vinden,” zegt Urgenda directeur Marjan Minnesma. De goeie campagne is gemaakt door reclamebureau Cheel in Amsterdam, onderdeel van het Koreaanse Cheil netwerk.

Lees ook:Vandaag is de Dag van de Duurzaamheid (meldt Eneco ons)
Lees ook:Samen sneller duurzaam van Urgenda in de reclame dankzij Duurzame Actie 2015-prijs
Lees ook:Campagne Omroep WNL voor ‘beter Nederland’ betaald met ledeninkomsten
Lees ook:Vuurspuwende vrouwen ten strijde tegen alle onrecht in de wereld
Lees ook:Uitstel accijnsverhoging sigaretten ‘doodzonde’ zegt advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.