Bijna gewonnen, zegt ze, in judomeisje-spot Campina

Die komt er wel. Die actieve meid in de erg aardige en sfeervol gefilmde nieuwe Campina-commercial voor melk. Leuk ook dat ze niet wint. Nog niet. Toeval: heb net het Goed/Slecht Voor Elk-verhaal in Volkskrant magazine zitten lezen over melk. Goed voor kinderen, maar niet voor volwassenen? Discussie met een baard, maar zouden leveranciers er (weer) zenuwachtig van worden? ”Melk drinken is dus niet per se schadelijk, tenzij je een allergie of intolerantie hebt. Tegelijkertijd is het ook niet zo noodzakelijk, zoals we al jaren leren van de zuivelindustrie. Melk is een makkelijke bron van calcium, maar er zijn alternatieven,’ schrijft ‘Voedvrouw’ Tatja Claessen, en nog veel meer. Bijgaande heel sterke commercial met een moraal is gemaakt door reclamebureau TBWA\Neboko.

Lees ook:Melk moet-spotjes voor holbewoners, dus afblijven van bier of fris
Lees ook:Zuivelbranche wil reclame Alpro Soja stoppen
Lees ook:Coca-Cola start reclame Fairlife melk en choco melk
Lees ook:Ongewone melkcampagne in de krant: Hoe gewoon is melk?
Lees ook:Edugame leert Engelse tieners goed voedsel ontdekken

Eén reactie op “Bijna gewonnen, zegt ze, in judomeisje-spot Campina

  1. Gerard Pennings

    Allereerst vind ik het een prachtige reclame.
    De prachtige reactie van de “kleine” meid.
    Ik ben benieuwd welk hondenras er gebruikt is voor deze reclame.

    Met vriendelijke groeten,
    Gerard Pennings

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.