Voor mannen: vrouwen versieren in hairstyling-spotjes Axe

First Impressions Count’ is de slogan van de nieuwe internationale tv-campagne van Axe gericht op mannen. Hier drie grappige korte commercials voor dat Unilever-merk. Mannen nemen iets te veel moeite om hun haar goed te krijgen in linke situaties. Maar dat werkt natuurlijk. De campagne is gemaakt door reclamebureau BBH in Londen en de psychologisch interessante spotjes zijn geregisseerd door een man met een indrukwekkende achternaam, Harold Einstein ;-) . Via Shots.

Lees ook:Hond helpt met niets op tv missen van sportzender Xfinity
Lees ook:Marilyn Monroe en Einstein in reclame Sony Cyber-shot
Lees ook:Adidas knappe reclame voor atleten Team GB (OS Londen)
Lees ook:Wie heeft het vandaag het drukst, vraagt ons Weetabix-spot
Lees ook:Discriminatie bij sollicitaties melden bij College Rechten van de Mens spoort campagne aan

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.