“Stories are better Panoramic“, luidt de claim van Sony Cyber-shot’s nieuwe campagne met Marilyn Monroe en Einstein. Bien etonné de se trouver ensemble zeggen de Fransen dan. Onder de aandacht wordt gebracht de nieuwe ‘Sweep Panorama‘-feature via twee historische beelden, de sexy smile van Marilyn en Einstein die zijn tong uitsteekt. Voor hoeveel merken zou Monroe als niet postuum reclame hebben gemaakt? Ettelijke. Via AOtW.
Lees ook:In 1962 overleden Marilyn Monroe reclamegezicht Max Factor
Lees ook:‘My Week With Marilyn’ (Monroe) komt, zie de reclametrailer
Lees ook:Fans boos over ‘autoverkoper’ John Lennon in Citroënspot. Ook Marilyn Monroe in DS-3-reclame Franse automaker
Lees ook:Wat Marilyn Monroe draagt als ze met Chanel N°5 naar bed gaat
Lees ook:Beroemde pose Marilyn Monroe ingezet voor yogurtdrankje Fit Light
Samsung deed ook al eens zoiets voor z’n 3D tv’s: http://www.youtube.com/watch?v=aJg3HmS_9DQ
@Isaac: Nuttige aanvulling & link. Dank, was me er niet van bewust (al knijp ik voor Marilyn graag een oogje dicht )