Wie heeft het vandaag het drukst, vraagt ons Weetabix-spot

Fuel for big days.’ Weetabix bij je ontbijt, badend in melk, is veel populairder in Engeland dan elders. Maar de concurrentie neemt ook daar toe aan tafel, reden voor een erg aardige commercial over een gezin dat luchthartig bespreekt wie het het drukst heeft gehad overdag. Dus de meeste/beste brandstof nodig heeft bij het ontbijt. De commercial werd gemaakt door reclamebureau Bartle Bogle Hegarty/BBH in Londen en geregisseerd door Guy Scherlmerdine. De campagne bestaat, zoals bijna altijd tegenwoordig, uit uitingen in véél meer mediumtypen dat tv. Via Shots.

Lees ook:Kinderachtig eenvoudig spotje voor ‘groenere’ Persil (of toch Omo)
Lees ook:Lief menselijk vogeltje in spot natuurlijke limonade Robinson’s
Lees ook:Fraai spelen met panda’s in Chinese postercampagne van het WWF
Lees ook:Voetbal liefde is tough zegt Engelse Premier League-spot
Lees ook:Google Chrome: aandoenlijk maar ook heel goed spotje ervoor

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.