Speakers als worstjes in ‘sexy’ spotje arme Radio Shack

RadioShack comes off like an unhip, balding, middle-aged dude desperately trying to prove he’s down with the kids—and failing badly.” Zo haalt David Gianatasio van site AdFreak vernietigend uit naar het arme RadioShack, de Amerikaanse electronica keten, die ooit ook in Europa actief was. Het wil ook maar niet meer lukken met de verkoop op de thuismarkt waar dit merk eens onoverwinnelijk leek. Het roer is nu om en alles wordt er aan gedaan om ook jongere klanten binnen te halen. Met onder meer dit spotje, met meiden in bikini die ‘plastic rap’ dansen op Robin Thicke’s song Blurred Lines. En ze doen lief met, niet toevallig, op penissen lijkende speakers van dr. Dre.  ‘I know you want it’ is een belangrijk zinnetje in de song, #UWANTIT heet het spotje.

Lees ook:Het is dansen en nog eens dansen in Japanse beha-spots
Lees ook:Celebs jaren ’80 willen winkel terug als RadioShack verniewt
Lees ook:VanHaren komt met ‘fluisterende etalages’ als reclamemiddel
Lees ook:Song Reverend Hammer gebruikt/misbruikt in commercial Berlitz
Lees ook:Naomi Campbell in spotjes Belgische modeketen JBC

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.