Song Reverend Hammer gebruikt/misbruikt in commercial Berlitz

Every song tells a story. Better you get it. Luidt hier de slogan van die, dacht ik toch, behoorlijk conventionele club, de Berlitz taleninstituut. Daarom een spotje wat je totaal niet verwacht ervan, wat lang, een en al muziek, maar boeiend om te zien. Moet Berlitz vermoedelijk populair maken bij een wat jongere doelgroep. De Amerikaanse blogger erover: ''Here Berlitz language breaks down another song that could potentially be confusing to someone without an ear for the language. I wonder if Reverend Hammer actually knew how his song was going to be used when he signed away the rights to Berlitz.'' Advertising for Peanuts.

Lees ook:Aliens, Londense bus en Newyorkse taxi in Berlitz-reclame
Lees ook:Spotje voor Burger King: ‘Are the Brits weirder than we thought?’
Lees ook:Met dildo’s veiligheid met wapens bepleiten in spotje
Lees ook:‘What are you sinking?’ Hilarisch -maar wel oud- spotje Berlitz-talenschool
Lees ook:Hard spotje voor de ’16 dagen tegen seksegericht geweld’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.