Celebs jaren ’80 willen winkel terug als RadioShack verniewt

The 80s called … they want their store back.” Het wilde maar niet goed komen, met RadioShack  in de VS, ooit een gevierde keten voor consumentenelectronica, vooral radio en tv. Alles werd geprobeerd, niets lukte. Maar een mooie merknaam. Nog steeds. Toen besloten de nieuwste eigenaars maar om de bezem er grondig doorheen te halen. En nu willen de Amerikaanse celebs uit de jaren ‘ 80 hun oude rommel terug, om ruimte te maken voor de nieuwe RadioShack van de toekomst. In een SuperBowl spotje, The Phone Call. Mooi, die telefoon van de verkopers. Leuk idee van het Texaanse reclamebureau DSDM.

Lees ook:Speakers als worstjes in ‘sexy’ spotje arme Radio Shack
Lees ook:‘Rommelblindheid’ aangepakt in Ikea-spotjes
Lees ook:Paris Hilton in beschaafd -zelfs aardig- spotje voor Fila-sportkleding
Lees ook:Mexicaans en Texaans bloot in gevecht als reclame voor hamburgers van Carl’s Jr.
Lees ook:Kledingzaak helemaal stukgeslagen in grappig spotje Gap in VS

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.