Het effect van Playboy op de haardracht van… mannen

Het idee achter deze commercial uit Zuid-Afrika is om nog eens te laten zien wat de impact decennia lang op de populaire cultuur is geweest van Playboy. Dat blad bestaat volgend jaar trouwens 60 jaar. Zelf zeggen ze erover op YT: ”This iconic brand has been going since 1953 and has seen many fads, trends and styles come and go but has always kept itself relevant to its readers by delivering more that just a centerfold.” Maar Playboy

heeft het wereldwijd nu oh zo moeilijk om relevant te blijven door de impact van (gratis) internet. Reclamebureau Y&R South Africa maakte de grappige commercial (Jason Fialkov van Egg Films had de regie). De muziekfragmenten, meldt Kijanek6 op YT, zijn van’62: Christian Marsac, Crazy Days,’85: Kevin Browne, Generator en ’12: Dave James & Keith Beauvais, Bad Girl.

Lees ook:Go South Africa! Een verhaal over zwarte en witte voetballen
Lees ook:Vergeetachtige vreemdeling geholpen in Toyota-spotje
Lees ook:Vrouw brengt boodschap voor geliefde liever per VW
Lees ook:‘Sexy’ spotjes Super Playboy-geurtjes voor hem en haar
Lees ook:De spin en de stad in ‘Webtropolis’-advertentie Landrover

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website