‘Sexy’ spotjes Super Playboy-geurtjes voor hem en haar

You are a Playboy and you have extraordinary powers. You enter a rooftop party. Here’s what could happen…” Playboy lanceerde een naar eigen zeggen ‘super-sexy, super-charged’ reclame campagne voor Super Playboy, haar nieuwe geurtjes en bodycare collectie. Te beginnen met tongue-in-cheek tv-spotjes over de macht van superverleiders… ”Forget saving the world — they’re too busy seducing and having fun! Are you ready to play? PRESS TO PLAY!” Tja. De campagne is van opdrachtgever Coty, het Amerikaanse cosmeticaconcern, dat het merk exploiteert, de maker is reclamebureau DDB Paris. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Rennen, blondine van World Press Photo-reclame bijna weg
Lees ook:Diesel-spotje voor Only The Brave-geurtje met NL inbreng
Lees ook:Ontdek ‘new world of golf’ in spotje Turkish Airlines
Lees ook:Sportfilmpje Nike gemaakt van ’100% gerecyclede spotjes’
Lees ook:Mooie Dog Goldberg-machine als Beneful’s reclamemaker

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.