”Some technology connects us. The best brings us together.” In Zuid-Afrika heeft Volkswagen deze wat al te romantische commercial ‘Closer‘ gelanceerd. Een vrouw besluit een computerprintje met een boodschap persoonlijk naar haar geliefde te brengen, in een, juist, ja, VW Tiguan. Interessanter dan het spotje van reclamebureau Ogilvy South Africa zijn sommige van de reacties op YoutTube. ”CHEAP. done 1000 times before,” meent hakikiozanerturk te weten. En fallen40000: ”A woman with low self esteem.” Madelinelass1: ”Very schmaltzy … and girly. Does this mean that it’s a girl’s car?” Maar mitchholfeld zegt: ”Brilliant, is after all the peoples’ car.” En ten slotte Megan Wait: ”I cry every time I watch it.” Via TIR.
Lees ook:Eén groot feest in VS: lancering nieuwe Ford Fiesta
Lees ook:Panter, vrouw-in-het-rood in prachtige L’Odyssée de Cartier
Lees ook:Vijf ‘krankzinnige’ IT-commercials verzameld als ‘klassiekers’
Lees ook:Na Apple Watch in de ‘Will it blend’-reclame volgt Apple Auto denkt Blendtec
Lees ook:Klachtenregen na ‘zo makkelijk, zelfs een man kan ‘t doen’-spotje OvenPride