Lekker lage zomerprijzen (in de herfst). Hilarisch dit. Aldi‘s vakantie- bestemmingen. De manier waarop de uiting bij mij bij Reclamewereld belandde is ook apart, en kende letterlijk geen grenzen. De twee deeltjes van de Aldi-advertentie goed aan elkaar plakken is mij niet gelukt, maar de boodschappen zijn duidelijk genoeg. Twitteraar Jan Klein Kranenburg, ‘inburgerend in Achterhoek,’ zag de advertentie en stuurde ‘s de wereld in, met het zinnetje: ‘‘De creativiteit van #Aldi kent letterlijk geen grenzen.” Dat werd opgepikt in Washington, door Guus Valk, correspondent NRC en NRC Next, die ‘m retweette, met zijn reactie erbij: ‘Pindakaasachstan. Bril-jant.’ En dat bericht werd weer geretweet door NOS-correspondent Eelco Bosch van Rosenthal, die er het zijne van dacht. Met de toevoeging *huilt.* En BvR’s tweet kwam weer bij mij terecht, in Amsterdam. Dat is lachen
Lees ook:Knap, Guus Hiddink spreekt Russisch (oud Samsung-spotje)
Lees ook:Kaas en haring in de reclame: 40-jarige Aldi bedankt klanten
Lees ook:Aldi heeft vandaag geen gatenkaas in de reclame
Lees ook:Aldi maakt reclame met ‘laagste prijs huismerken’
Lees ook:Leuke luierreclame Aldi terwijl Sonia Ganassi Mozart zingt
Ja dit is inderdaad wel heftig, maar humoristisch reclames doen het voor mij nog altijd het best! [Naam aangepast wegens spamming - red.]
grappig… jammer alleen dat het een beetje gepikt is van:
http://www.hard-c.com/2007/04/25/de-slechte-woordspelingen-van-d-reizen/