HAL adverteert zich suf om Concordia-ramp te doen vergeten

Alle touroperators adverteren zich suf -Sunweb zelfs tot vervelens toe op tv, met die herhalingen steeds- maar Holland America Line/HAL heeft natuurlijk een extra reden. Ze moeten vechten tegen het -tijdelijk- gedeukte imago van cruiseschepen en -vakanties in een periode dat hun schepen vol moeten lopen met boekingen. Ik heb met ze te doen, maar misschien krijgen ze nu ook wel wat overboekers. Zie deze advertentie vanochtend. En zie ook in de overlees mijn screenshot van ‘klassieker’ op internet onlangs, vlak na de ramp met de Concordia: Google plaatste automatisch, vermoedelijk vanwege woord ‘schip,’ een HAL-advertentie bij het eerste nieuws over de ramp met het Italiaanse cruise-schip. Maar ‘t kan nog véél erger.

Lees ook:Shell, Google en Philips ‘Favoriete Werkgevers 2016′ meldt advertentie Intermediair
Lees ook:Droogteslachtoffers in Afrika onderwerp ‘stille ramp’-advertentie Rode Kruis
Lees ook:Sirene gehoord? Lees het snel op de Dichtbij-site van TMG
Lees ook:Even aandacht voor de Kerstadvertentie van PornBlocker
Lees ook:Nog maar een paar onverwachte spotjes van Scrabble…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.