Toyota met achterraam als touch screen-reclame boeit niet zo

Toyota Window to the world – multimedia system,” kopt deze commercial van . Een heel apart raam achterin is het resultaat van samenwerking tussen ingenieurs en designers van Toyota Motor Europe (TME) en het Copenhagen Institute of Interaction Design (CIID), maar zo boeiend of leerzaam is die touch screen niet, met dat home, roof, grass.  Misschien dat ‘vergrootglas’ wel. Grappig is hoe Toyota zich in bochten wringt om uit te leggen hoe het kan dat het meisje achterin niet gegordeld is. ”The video used to promote this vehicle concept is a simulation filmed in static, controlled

environments. All health and safety requirements were met for the described conditions. Toyota will never promote unsafe behaviors, and will always encourage passengers to fasten their seatbelts.” Tuurlijk niet, Toyota. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:De kalende man en de nieuwe buurvrouw die suiker leent
Lees ook:Digitale crash test in fascinerende commercial voor Lexus
Lees ook:Korreltje zout nodig voor spectaculaire reclame van DC Shoes
Lees ook:Friesche Vlag: sex in reclamevideo voor koffiemelk
Lees ook:Rappend gezin, gezien op EditieNL: nee, geen Toyota-spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.