Korreltje zout nodig voor spectaculaire reclame van DC Shoes

Dat je reclame af en toe ook met een korreltje zout moet nemen. Iets met schoenen.” Zegt iemand die het kan weten op twitter, reclameman Art-Dictator. ”DC Shoes and Ken Block present Gymkhana FOUR: The Hollywood Megamercial. GYM4 surpasses the high-production style of Gymkhana TWO with even more spectacular effects shot in the backlots of Universal Studios, California. Filmed over the course of five days, director Ben Conrad (Zombieland and 30 Seconds or Less) and his team at Logan deliver a Hollywood

caliber production complete with pyrotechnics, massive stunts and a series of unbelievable tricks. Featuring robotic sharks, deranged zombies, and a hilarious cameo by the Epic Meal Time guys, Ken Block and his Hybrid FunctionHoon Vehicle (H.F.H.V.) bring the magic of Hollywood and gymkhana together.” Aldus de begeleidende tekst op YouTube.

Lees ook:Heerlijk scheuren dankzij Subaru, DC Shoes en Goodridge (Gymkhana Two)
Lees ook:Voetbaltopper Neymar Jr. strijdt met rallyster Ken Block in Castrol Footkhana spotje
Lees ook:Prachtreclame voor waterproef pleisters van Nexcare
Lees ook:Reclametrailer over zombies van The Walking Dead seizoen 2
Lees ook:Alzheimer-truukjes in Nieuw Zeelandse spots (zeg ‘t met humor)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.