Digitale crash test in fascinerende commercial voor Lexus

De Japanse automaker Lexus, zoals bekend het luxemerk van Toyota, is de Engineering Amazing-campagne begonnen met de fascinerende commercial ‘Light.’ Een digitale crashtest in beeld.A human form constructed of 119 points of light moves through space as if it is riding in an invisible vehicle. Suddenly, a more vibrant, detailed human form, with bones, muscles and organs constructed from 2,000,000 points of light, comes in to view, traveling toward the first figure,” beschrijft de Australische site TIroom. Zie ook dit interessante behind the video-filmpje. De campagne werd gemaakt door het Amerikaanse reclamebureau Team One.

Lees ook:Massale ‘I will’-campagne in VS rond tien jaar-herdenking 9/11
Lees ook:Biermerk haalt ‘gevaarlijk’ 3D-spotje van tv (Bud Light)
Lees ook:Wie? Jean Claude Van Damme in bierspotje Coors Light
Lees ook:Wegdromen bij arty & trippy spotje van Air France
Lees ook:Dudes genoeg, ook in Las Vegas, blijkt uit commercial Bud Light-bier

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.