Kim Kardashian naar rechter om look-alike in jeansspotje

‘De’ Kim Kardashian ruikt geld, veel geld, maar krijgt het natuurlijk nooit niet. Ze gaat naar de rechter vanwege het optreden van een ‘look-alike’ -het gaat om Melissa Molinaro-  in een wel heel vrolijke commercial van Old Navy‘s jeans in de VS. Het imagoverlies zou volgens Kardashian liefst $15-20 miljoen bedragen want het zou de bedoeling van de kledingfabrikant zijn dat iedereen haar naam aan hun product koppelt… Old Navy introduceert ermee een ‘hot new band, The Audio Threadz,’ en hun allereerste single Super C-U-T-E. Voor de commercial tekende reclamebureau Crispin Porter+Bogusky, dat niet werd aangeklaagd. Bron: diverse sites in VS..

Lees ook:Amerikaanse zus Yolanthe in spotje Old Navy-jeans
Lees ook:Commercialhype op komst met WE, Room Eleven en liedje Bitch?
Lees ook:Tommy Hilfiger’s levendige nacht van de Navy Blue Blazer
Lees ook:Jennifer Lopez reclamegezicht audiobedrijf Harman Kardon
Lees ook:Reclametune wordt hit, Sugarbabes neemt ‘Here come the girls’ op

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.