Jennifer Lopez reclamegezicht audiobedrijf Harman Kardon

Superster Jennifer Lopez speelt de hoofdrol in de nieuwe merkcampagne van Harman Kardon, het Amerikaanse audiomerk. De bekende Amerikaanse Latina is het uithangbord in de  wereldwijde reclamecampagne ‘Beautiful Sound’ die nu online van start gaat in Europa. In de eerste, bijgaande weinig originele commercial -door Martin Campbell (bekend van zijn werk aan de James Bond-thriller Casino Royale) geregisseerd- introduceert Lopez het Harman Kardon BDS audio/video home entertainmentsysteem met 3D Blu-ray. Bron: rechtstreeks.

“Als wereldwijde ambassadrice voor Harman Kardon’s Beautiful Sound campagne past megaster Jennifer Lopez perfect bij ons,” aldus Dinesh C. Paliwal, Chairman, President en CEO van HARMAN. “Zij staat bekend om haar schoonheid, elegantie, stijl en levert consequent geweldige muzikale prestaties. De naam Harman Kardon staat bekend om kwalitatief hoogwaardig geluid en een aantrekkelijk ontwerp. Wij zijn uiteraard zeer verheugd met het feit dat Jennifer Lopez ons gaat helpen deze boodschap uit te dragen.” Meldt het persbericht vandaag.

Lees ook:Jennifer Lopez in Harman Kardon ‘Beautiful Sound’ spotje
Lees ook:Jennifer Lopez in erg leuke teaserspots voor modehuis Kohl’s
Lees ook:Jennifer Aniston maakt bloterig reclame voor eigen parfum
Lees ook:J-LO danst, zingt en rijdt zelfs in non-spotje voor Fiat 500
Lees ook:Jennifer Lopez maakt swingend reclame voor Gillette Venus

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.