Snoep en limonade tanken als reclame voor Hot Wheels

Ja, met zo’n merknaam… Aardige advertentie helemaal uit Guatemala, die op het internationale reclamefestival in Cannes vorige week een Leeuwtje won, voor Hot Wheels, de game van Mattel, waar je soms even mee moet stoppen (zie ook de uiting met het jongeTJE. Het reclamebureau was Ogilvy, Guatemala. Bron: Cannes Lions.

Lees ook:Bekijk de beste buitenreclame-uitingen van Cannes 2011-12
Lees ook:‘s Werelds beste reclame te zien in Amsterdam
Lees ook:Record inzendingen uit 85 landen voor reclamefestival Cannes
Lees ook:Reclamemaken voor Scrabble, op z’n Scrabbles, in Bogotá
Lees ook:Record aantal inzendingen internationale reclamefestival Cannes

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.