Wie maakt meer rommel thuis, hij of zij? (vraagt IKEA)

The battle of the sexes, in de reclame, zowaar. Wees getuige van een soort stand-up comedians’ wedstrijd die moet beslissen wie meer rommel maakt thuis, mannen of vrouwen. Werd georganiseerd, voor een live publiek, door niet minder dan woonwarenhuis IKEA. Nou, door hun reclamebureau dan, Mother in Londen. Het filmpje is niet alleen leuk om te bekijken, maar ook een voorbeeld van het verleggen van grenzen in het reclameblok. Terwijl tegelijkertijd de productvoordelen goed worden aangetoond. IKEA Peace Love Storage -de naam ervan- werd vast met veel plezier gemaakt door de medewerkers van het bureau. Bron: diverse internationale sites.

Lees ook:Parodie op horrorklassieker ‘The Shining’ als Haloween-spotje Ikea
Lees ook:Maak liefde, geen oorlog zegt spectaculair spotje Axe Peace
Lees ook:Aandacht maakt alles mooier zegt Ikea in nieuwe infomercial over keukens
Lees ook:IKEA maakt reclame voor ‘geen rente’ Betaalservice
Lees ook:Blinde skateboarder’s Be Safe-campagne Perry/VeiligheidNL

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.