Aandacht maakt alles mooier zegt Ikea in nieuwe infomercial over keukens

In de eerste commercial van Ikea‘s nieuwe campagne ‘Aandacht maakt alles mooier’ van liefst een minuut lang neemt designer Anki ons mee naar Zweden. Hier geeft ze ons een kijkje in de keuken van het designproces. ”De nieuwe merkpositionering moet een hernieuwde kennismaking vormen met het woonwarenhuis,” meldt vaksite Marketing Online vandaag. ”Het doel is primair de mensen aan te spreken die niet of nauwelijks naar Ikea gaan. Die doelgroep moet verlost worden van hardnekkige

mispercepties over het merk. Tegelijkertijd is het de bedoeling dat de bestaande klantenkring bevestigd wordt in hun ervaring.” De nieuwe catalogus met dezelfde slogan is ook uit. De bedoeling is dat er jaarlijks zo’n vier van dergelijke infomercials gemaakt zullen worden, los van een aantal mini-tv spotjes, waarin de focus ligt op nieuwe en tijdelijke limited edition collecties. Aldus de site. Reclamebureau Lemz maakte ook deze Ikea-campagne.

Lees ook:Porsche maakt voor ‘t eerst tv-reclame (en nu al te zien op Reclamewereld.blog.nl)
Lees ook:Dringende oproep IKEA in krant: lever oude catalogus in
Lees ook:Ikea-advertentie over 204 nieuwe producten in catalogus
Lees ook:Noord Lease nieuwe hoofdsponsor FC Groningen
Lees ook:PSV gaat op zoek naar nieuwe shirtsponsor (mag van Philips)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.