Arjan Ederveen als Ron Selling: terug op tv voor Online.nl

Hij is een kruising tussen Benny Neyman, Dries Roelvink en Wolter Kroes, Ron Selling.  In de jaren tachtig en negentig maakte hij furore als zanger en acteur. En hij is terug, meldt o.m. Welingelichte Kringen, dankzij adverteerder/telecommer en T-Mobile-dochter Online.nl en reclamebureau Etcetera (en een forse pr-inspanning). Zijn optreden in de documentaire ’30 minuten’ leverde de makers, Arjan Ederveen en Pieter Klamer, een VPRO Nipkow-schijf op. Wat hij ze van harte gunt, hoor. De laatste vijftien jaar leidde hij een teruggetrokken bestaan op Corfu, totdat hij de online media ontdekte. ‘Online entertainment heeft de toekomst, van de kinderen en de maatschappij. Ik vind dit heel belangrijk,’ zo meldt


hij in zijn persbericht over zijn comeback. Wie op Rons advertorial op nu.nl klikt, komt terecht op zijn Facebook-pagina, waar hij allerlei fijne en positieve berichtjes achterlaat, vooral voor de fans natuurlijk, aldus WK. ‘Fans zijn belangrijk voor mij en die van de toekomst.’ En verder de nietszeggende en slecht geformuleerde tekstjes waar wel meer BN’ers het patent op hebben: ‘Wat een top weer. Ben nu de motor aan het doorsmeren. Eerst een route plannen en dan heerlijk de natuur in #natuur’

De wederopstanding van Ron Selling is onontkoombaar. En de ‘selfbranding’ gaat nog wel even door. Ron maakt melding van een promotietoer, een online-mediadeal, een tournee en nog meer plannen: ‘Het is zeker iets met een reality soap over mijn leven, meer zeg ik niet.’

Tot slot nog deze uitspraak (ook uit het persbericht): ‘Eén op de vijf Nederlanders zit nu op Facebook en dat zijn vooral de jongeren. De jongeren van de toekomst. (…) Online zijn er heel veel mogelijkheden. Maar ook kansen. Kansen om er wat van te maken en ook te benutten.’ Hou hem in de gaten, die Ron Selling. Kan Ederveen nog wel eens een nieuwe Nipkow-schijf opleveren.

Reclamebureau Etcetera voegt nog toe: Ron Selling ‘doet’ de Online.nl campagne voor het 3-in-1 voordeelpakket. De mentaliteit: ‘Doet ‘t gewoon’ past helemaal bij Ron Selling, een man van de wereld die het gewoon doet. ‘‘Ook Mariska — zijn kleiende steun en toeverlaat – staat weer aan zijn zijde. Want sommige kansen moet je gewoon pakken!

Lees ook:Blind, De Jong, Vejinovic, Fernandez in ‘Roken is zoooo… Schwalbe’-spotje van KWF
Lees ook:Joep van de Schijf van Vijf helpt Irene met eet-update in spotje Voedingscentrum
Lees ook:Eeuwige rustplaats in de mooie natuur in de reclame
Lees ook:Mooie missen helpen met gehoorschade-campagne
Lees ook:STAP wil van politiek verbod op alcoholreclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.