ME’ers nerveus, de Bijenkorf’s dwaze dagen komen er aan

De Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf komen er weer aan, tijd voor was aandacht trekken. En dat lukt op een grappige manier, met hulp van, logisch toch, gespannen leden van een Mobiele Eenheid (vraag: zouden ze écht hebben meegewerkt?). Het reclamebureau is Selmore. Je weet wel, veel mooie merken voor mooie dwaze prijzen, op donderdag 30 september, vrijdag 1 en zaterdag 2 oktober.

Lees ook:Personal Shopper-leed in spotje Bijenkorf’s Drie Dwaze Dagen
Lees ook:Absolutely Fabulous-actrice Joanna Lumley in Bijenkorf-spotje Drie Dwaze Dagen
Lees ook:Mode en dans in prachtspotje Bijenkorf’s Drie Dwaze Dagen
Lees ook:Mediafestival Cinekid gaat beginnen meldt advertentie
Lees ook:Drie Dwaze Dagen-campagne Bijenkorf wint Retailprijs Adformatie

9 reacties op “ME’ers nerveus, de Bijenkorf’s dwaze dagen komen er aan

  1. mediaman

    Beetje voorspelbaar ideetje, maar mooi verfilmd.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    @Mediaman: Voorspelbaar als je ‘m voor het eerst ziet, en niet weet waar de ME naar op weg is? Dacht toch van niet.

      /   Beantwoorden  / 
  3. mediaman

    Ik bedoel meer: voorspelbaar in de zin dat het bij de Dwaze Dagen altijd maar weer om die hysterische gevechten tussen kooplustige vrouwen gaat. Er is toch wel meer te verzinnen dan dat?

      /   Beantwoorden  / 
  4. mediaman

    (Maar goed, dat ligt wellicht aan mij.)

      /   Beantwoorden  / 
  5. Hans Kok

    Geweldig spotje, ik had eerst de komende kraakontruimingen in mijn hoofd, blijkt het hierom te gaan. Die probeer ik wel even op te nemen, voor later.

      /   Beantwoorden  / 
  6. gustav

    weet iemand van wie de muziek is??

      /   Beantwoorden  / 
  7. Redactie, Michael

    @Gustav: Muziek is speciaal voor deze commercial gecomponeerd, laat het reclamebureau, Selmore, desgevraagd weten.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.